”Müslüm” Filminin Galasına Birbirinden Farklı Ünlüler Akın Etti.



”Müslüm” Filminin Galasına Birbirinden Farklı Ünlüler Akın Etti. #müslüm #müslümgürses #müslümgala – Merhabalar, Videoyu beğendiyseniz lütfen beğen …

← Önceki Şarkı

Sonraki Şarkı →

25 Yorum

  1. Dervis Kuyumcu

    Düne kadar Müslüm babaya varoş diyenler bugün varol demişler. Gerçek bir izdiham mı yoksa sanal bir reklam mı merak ettim.

  2. Cemil Cemil

    Adına filmler şarkılar yetmez efsane müslüm baba arkadaşlar bir anımı paylaşmak istiyorum burdan sene 94 veya 95 adanada rahmetlinin konserine gittim daha 15yaşında felandım ve saçlarım uzundu avrupada yaşıyorum tatildeyim yani neyse polis memuru girişte üstümü aradı tam içeri gireceken saçlarımı parmaklarıyla dokundu memur bey dedim bu ne şimdi ? Oda bana dediki sen buralı değilsin sanırım evet dedim ama ne alaka bana dedi jilet varmı diye kontrol ediyorum çok şaşırmıştım neyse içeri konsere girdik küçük bir yerdi yani baba tam karşımızda beyaz bir takım giymiş beyaz gömlek beyaz ayakabı istanbul sokakları parçasını okudu ve içerde kesinlikle hiç bit kesici alet olmamasına rağmen kutu kolayla kendini kesmeye çalışan birini gördüm şaiit oldum polisler tabi hemen dışarı çıkardılar ve o an müslüm babanın mikrofonda şunu dedi yapma güzel kardeşim yapmayın böyle şeyler felan neyse çok uzatım mekanı cennet olsun ben onun çok büyük hayranıyım sesi bir yana adam gibi adamdı yüreği efsane müslüm baba nurlarda yatsın

  3. Sevo Ak

    Taner ve Şahin gerçekte de kardeş gibi

  4. Fener 1907

    Baba gittikten sonra mı kıymetini bildiniz? Boş yapmayın amk

  5. Abdullah Kaya

    En büyük baba Müslüm Gürses filmin yapımcisindan herkesin eline sağlık baba yakısır

  6. Elif Deniz Altinoz

    Timuçin esen muhtesemmm bir oyuncu bayildim, bayildikkk ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  7. Elif Deniz Altinoz

    Muhtesem bi filmdi

  8. Mucahit Cakmakci

    O arkada sacma sapan seyler konusan adami sikesim geliyor.o mukrofonu gutune sokayim senin daha az konus bundan sonra

  9. Mustafa Neyiş29

    Babaların babası Müslüm baba Nur içinde yat baba bu film çok güzel olmuş babayı canlandırdıkları için ayrıca cok tşk ederim babayı kalbimizde yaşatiyoruz babanın şarkıları hep bizleri anlatıyor şarkılarını küçüklükten beŕri dinlerim hayranı olduğum için

  10. crazy bozkurt

    erkan can sikerler aga on numara oyuncu

  11. Peace on earth

    Dün koşa koşa gidip izledim…İzlerken sürekli gözlerim doldu doldu taştı…On numara film olmuş…O sadece ssanatı ile değil, karakteri ve duruşu ile de insanlara kendini sevdirdi. Bunu herkes başaramaz…Mutlaka izleyin…On numara film olmuş, hem görsel açıdan hem içerik açısından…Zaten seviyordum, ama şimdi daha da çok seviyorum…Nurlar içinde yatsın…

  12. Aydın Ardıç

    5:33.dakkadaki kamil sen dinlesen nolur dinlemesen nolur…git kerimcanı aleynayı dinle

  13. Ali Arslan

    Bu gün gittim son hastalığını çekmemişler sahnede bitiyor film ve genel olarak çok güzel bi eser olmuş

  14. İDRİS IŞIK

    Bomba Gibi Film Olmuş !

  15. velhasıl kelam

    gala nerede yapıldı

  16. Telman Xudayarov

    Super cok super film
    Cunki Muslum baba filmi

  17. Alman Almanzade

    21milyon para kitmis ama super film olacakk

  18. Alman Almanzade

    Seni tutk halki hic zaman unutmaz Babaaaaaaaaa

  19. Alman Almanzade

    Muslum baba filmi elbet cok muthis olacak

  20. ferit yüksel

    babaların babası kalbimdesin nur içinde uyu ,,emeyi geçen herkese tşklr saygılar sevgiler

  21. Firuze Boyukbeyli

    Taner baya yaksikli olmus❤❤

  22. Gülay Kılıç

    Arkadaş, dost, imaj hatırına gelmiş insan topluluğu der susarım. Nilüfer, Affet şarkılarından başka Müslüm'ü doğru dürüst dinlememiş kişiler.. Yazık! o galayı ne kadar da haketmiyorsunuz… !!!

  23. Cukurkuz Hanifi

    adananın gülü baba

  24. MüsümBABA

    Müslüm Baba 🙁

  25. *** ***

    Urfa, nın gülü, Türkiye, nin gururu Müslüm Gürses 🇹🇷🌹🇦🇿

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir