The Police – Every Breath You Take



Listen to more from The Police: Discover more about this track here: …

← Önceki Şarkı

Sonraki Şarkı →

33 Yorum

  1. Mó Lopes

    November 2018?

  2. Jeronimo Rezende

    JERONIMO'S ROCK THE 80'S STATION .COM / SONHAR NÃO CUSTA NADA E ME FAZ BEM !!

  3. Cassandreee ee

    Ball de l'hiver stranger thinks😍😍❤️

  4. Vman_11

    Kinda sound like I'll be missing you

  5. Sun Happy

    no one talking about how this song was used in p.diddy's hit song makes me feel old …

  6. Alexandra Calderón

    Tex

  7. Back when I sang this song in my mind every time the class was empty and I went to stalk the list of students and look at her name, surname and all her personal information

  8. Sam Havertape

    This had better be the puff daddy version of this song. If anyone gets this respond

  9. Will Alves

    Puta que pariu! Que década de ouro, foram os anos 80…
    Um HINO❤❤❤❤🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

  10. bor tancredi

    Cool

  11. canal abandonado

    La mejor canción del puto mundo :v

  12. Noemi Canomerideth

    50% STRANGER THINGS GUYS
    49% omg 2018!!!!!!!
    1% I LOVE THIS SONG!!!😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️💕💕

  13. Ashty Danaia

    October 2018?💖💖💖

  14. 2k19

  15. Gloria Aguilar

    love i t:)

  16. Santo Yoongi Swang

    2020?

  17. stan woods

    2019?

  18. Toca Mesta

    2:07

  19. Davide Di Marco

    I 'm love Sting MUSIC

  20. Nylah Mvlogs

    STRANGER THINGS GANG WHERE R U??

  21. Americo De Leon

    I'm listen to this song now I'm think this a stalker song. 😂😂😂

  22. Raqib Omar

    Awww the Irony, the band is called the Police. LMFAO

  23. Rosa Torres

    Stranger Thigs :3

  24. Max Willats

    Is this not the same as I’ll be missing you

  25. Jeannie Sulong

    The song still sting.

  26. Jk aka yuli

    "can you see you belongs to me"

  27. Alysson Martins

    Alô é da polícia? Acho que tem alguém me perseguindo!
    Hahaha

  28. antraxx267

    Oh shit it's the police!

  29. Rushiene Valencia

    2018?

  30. Jan Pascual

    I hope police will not arrest me when i play this song

  31. Philipp Gallhofer

    I would say Professor Oak Song or the Google Anthem. 😂😂

  32. Philipp Gallhofer

    The Google Hymne. Or the Stalker Song.

  33. Al Moist honest

    I know so I guess I’ll smell you later.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir