Timuçin Esen – İtirazım Var (Müslüm Baba Film Müziği)



Timuçin Esen’in, DMC etiketiyle yayınlanan “Müslüm Baba Film Müziği” albümünde yer alan “İtirazım Var” isimli şarkısı, video klibiyle netd müzik’te. Söz: Behlül …

← Önceki Şarkı

Sonraki Şarkı →

36 Yorum

  1. Ören Bayan

    Timuçin Esen Halit Ergençten sonra gördüğüm Türkiye’nin en iyi 2.erkek oyuncusu bravo sinema bitince ayakta alkışladı salon tüm sinema salonları yıkılıyor,nasıl başarılı bir film öyle 👏👏👏bravooooo

  2. Vartolu Saadettin

    Filme gidin ben gittim harika

  3. sakali zenci

    müslümcüler yetim kaldi Sen göcünce

  4. Evin TESELLİ ŞEKER

    Ahh ahh …

  5. zabotek

    ZENGİNLERİN DE FAKİR KALDIĞI ANDIR : MÜSLÜMSÜZ GECEN ZAManLARI…

  6. mutlu şahin

    Filme gidecek birini bulamamak mı bulamayacak olmak mı gidip herkesin yalnız başına izlediğini görmek mi hangisine üzüleyim sen kalk ben yatayım baba.

  7. Selim Kongu

    Affet Baba Neler Çektiğini Bilemedik birde senin için senin şarkılarınla içer ağlardık be Babaaa!

  8. uwuwuew saodaq

    Affet baba paramız yoktu gidemedik… Biliyoruz baba sen yaşasaydın, parayla yapmazdın…

  9. Fatih Güneş

    Beğenmeyen 587 kişi itirazı olmayanlar.
    Eyvallah🚬🚬🚬(04.11.2018)

  10. Erilda Danaj

    😪❤️😪

  11. Ozan Eryurek Ozan Eryurek

    👍👑👍👑👍👑

  12. Kim bu Balta

    İçtenlikle yapılan her şey orjinali kadar güzel olur. Teşekkürler Timuçin Esen.

  13. Yigit Lala

    Bir karakter bu kadar mı iyi çalışılır yansıtılabilir ve yakışır bir insan tarz, üslup o konuşmalarda ki samimiyet bile Müslüm Babadan büyük izler taşıyordu helal olsun sana Timuçin Esen. Müslümm Baba mekanın cennet olsun hatıraların sesin eserlerin yeter toprağın bol olsun huzur içinde yat…

  14. Muzik Yeni

    Muslum baba okusa bu kadar dinlenmezdi hakkını vermiş timucin baba

  15. Muzik Yeni

    Muslum babadan guzel okumus yaa helal yeni baba

  16. Müslüm Gürses

    Param olmadığı için filme gidemedim affet Baba

  17. Hacettepe Tıp

    Adam gerçekten mükemmel Müslüm Baba çok popüler olmaktansa sevenin az ama öz olsun yeterdi olsun ama inşallah bir anlık hevese gelip sönmez inşallah arkadaşlar 1000 den fazla şarkını biliyorum asla bu sevdadan vazgeçmem babacığım ❤

  18. Ahmed Ahmed

    Buralar degerlenir yerimizi alalim.
    Muslum Babaa Ozledik be ! 😏
    Saat Sabahin 4:14

  19. Tolga Uğurlu

    Timuçin baba konserlerini bekliyoruz elimizde Jiletlerle……

  20. Müslüm Baba

    Paramız yok diye filmine gidemedik affet baba

  21. Adabaran Toprak

    o kadar film yapiyorsunuz o kadar story atiyorsunuz hic samimi gelmiyor

  22. Yeni bi Müslüm baba şarkısı kadar imkânsız şimdi mutlu olmak.

  23. Araz Bayramov

    İzledim Film 10 numara olmus emegi gecen her kese saygilar

  24. UGURCAN BOZYEL

    Filme gitmeyenler çok şey kaybetmiş gidenlerse hada çok şey kaybetmiş…

  25. Gözde Dursun

    ❤❤❤ itirazım varr…

  26. UGURCAN BOZYEL

    Bi sigara daha yanar ve bi 70lik daha açılır..

  27. Sema Fenty

    Agzına sağlık

  28. atillaozfofficialTV özefeTV

    20 m de uyandırın

  29. nada ismail

    Itirazim var the same arabic word mean ❤️

  30. Beyza Demir

    Senin sesin ancak sen susarsan kesilir.

  31. Ömer Faruk

    Bir gün Aleyna Tilki babamızında öldükten sonra değerini anlayacaksınız ama bu şekilde geç olacak be seviyoruz seni Aleyna babaaaaaaa

  32. Polat Alemdar

    11 yaşımda yani 2008 de müslüm babayla tanıştım. Ocak ayıydı gecekondu tipindeki evimde soğuktan üşümüş ayaklarımı gümbür gümbür yanan sobaya ısınsın diye yakın tutarken sobanın diğer bir tarafına oturup örgü ören annemin karşısındaki çekyatta elinde kumanda ile uzanan rahmetli babam flash tv'yi açtı evet o alay konusu olan kanal da müslüm gürsesi gördüm bu şarkıyı söylüyordu üşümüş olan ayaklarımı unuttum ve direk televizyona yakın bir yerde oturup öylece üstadı izlemeye başladım çekyatta uzanan babam bir anda doğrulup bir sigara yaktı o zaman sigara içmiyordum ama üstüme gelen duman arkada gümbür gümbür yanan sobanın sesi müslüm gürsesin sesi ile birleşince ortama daha önce hiç tadmadığım bir ambians yarattı öyle hoşuma gitmişti ki.. onun sesinden imajından şarkılarından o kadar çok etkilenmiştim ki o günden sonra her yerde müslüm babayı dinlerim sokaktaki çocuklar bas gaza aşkım gibi ahmakça şeyler dinlerken ben müslüm gürses dinliyordum dinlediğim için de hep alay konusu oluyordum. Adım gibi eminimki o yıllarda müslüm gürses dinlediğim için alay eden çocuklar bir elinde jilet ile bu parçayı dinliyordur. Ayrıca rahmetli babamın da en sevdiği şarkıydı 🙁

  33. YouTube Çöplüğü

    Jiletler jiletixde

  34. YouTube Çöplüğü

    Kıro deselerde yine yüksek sesle dinledik seni baba

  35. Vecihi ?

    Babam be seni de si** popüler kültürüne alet ettiler özür dileriz baba. Filmden görüp duyanlar seni bize senin şarkılarını bize anlatıyor zoruma gidiyor baba sen hayattayken kıymetini bilmeyenler şimdi mi bilecekler. Mutlu anımızda mutsuz anımızda sen hep bizimleydin bizimle kalacaksın. Biz bizeyken ne güzeldik keşke her zaman biz bize kalsaydık yıllardır bize özeldi şarkıların bize özel kalsaydı. Zaten senden geriye bi şarkıların kaldı bize şimdi o şarkıları da kirletirler babam özür dileriz babam sahip çıkamadık özür dileriz

  36. Emre Gelir

    Bu kadar olurdu mükemmel ❤️❤️🙏

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir